My Best Test Friends =)

25 October 2010

Pahang Cuti =(

huhuhu..berminggu punye citer...disbbkan dah draft skit2 jd terpaksa r publish jugak.huhuhuh

Sempena Hari Keputeraan Sultan Pahang 24/10 jd Senin diistiharkan Pahang cuti.
Pagi2 bukak FB rase mcm boring je sbb ramai kawan aku yg x on9 jd mmg satu hari suntuk tu tersangat r bosan.nak update blog pc aku mmg mcm S**L...aku pun xphm lah bile lah aku nak dpt pc baru ni.


Aku xde ape2 yg menarik nak citer tp disebabkan aku anak jati pahang aku ingin mengucapkan

Happy Besday to my Sultan Pahang yg ke 80!!

DAULAT TUANKU

Semoga Negeri Pahang Aman Makmur sentiasa..amin

Meja Santapan Tuanku...

wah!! kek Sultan Pahang yg ke 80 bertingkat2..gambar ni aku ambik dr FB kwn aku yg telah menghadiri majlis ni..huhuhu

No comments:

Post a Comment