My Best Test Friends =)

04 October 2010

Jamuan Raya Di Pejabat

smgu lepas start keje aku buat mkn2 pulak kat opis wlupun opis aku hanya ade 3 org je tp kami bergabung dgn opis adik aku al maklumlah kami ni BIG BOSS nye same cume bos kecik & opis je lain2...
jd kami pekerja2 perempuan mengambik peranan msg2 r.bwk mknn mane yg reti. jd aku dgn sukerela nye msk bihun goreng & cocktail jelah sbb tu je yg senang al maklumlah aku n adik bujang.


so inilah hidangannye pd hari tu..tp cocktail aku x sempat nak tangkap gmbr pulak.

menyusun2 ape yg patut maklumlah opis sekangkang kera je.huhuhuhu

sempat lagi posing sambil nak buat keje tuh..hehehe

ini staff melayu yg ade + sorg lg yg xde dlm gmbr.

penulis blog comel ini harus lah ade..hahahahah perasan!

sebelum majlis ade lg customer yg tel terpaksa lah lynnnn..................

kami yg bujang di SKS & KESB
So sekian cerita raye dr aku..wlupun x berape menarik sgt..huhuhuhuhu
puas nak menghabiskan cerita pasal raye.aku xtau lah lepas naik cuti raye pc aku selalu aje hang! susah betul nak berupdate.












No comments:

Post a Comment