My Best Test Friends =)

22 September 2010

Raye dgn kawan2

raye ke3 plak kwn sek aku kawin xjauh un dekat je ngan umah aku tp plg excited skali sbb nak pegi ngan bdk2 kelas aku yg lain.ade gak yg lame x jmpe..nasib baik lah FB dah ade, kwn aku yg kawin tu (yatie) pos kad kawin kpd aku n wakilkan aku utk jmput kawan2 yg lain, aku pun ape lg smpai je kad terus scan n invite yg lain2 dlm FB je senang. FB ade lah laman sosial yg plg best n senang sbb smjk berFB ni ramai giler kawan2 lame dijumpai.sgt seronok bile dpt jemputan kawin kompem dpt jmpe bdk2 sek klu aku pegi.

ni pulak mengade2 bergmbr sbb lame sgt menunggu pengantin tukar baju utk potong kek.

ni seme bdk kelas aku yg dpt hadir yg lain seme ade hal masing2 maybe next time kite berkumpul lg bile ade undangan k.


Selepas majlis ape lagi seme merancang nak pegi beraye ramai2.hehehe


bermule dgn umah aku...

seme duk kat bwh mcm dtg utk merisik pulak..hehehehe


ntah bincang ape bdk2 ni..insyaallah coming soon yg bertudung hitam & laki tu.hehehe tgu si Ain abis belajar

gamatnye suasane kat umah aku...dah habis kecoh2, mkn kuih n minum air kiteorg berangkat ke rumah seterusnye.(naim)


tp utk rumah2 yg seterusnye kamera terlupe nak bwk.kire2nye sampai maghrib jugak lah kiteorg baru blk.last skali pegi melawat kwn yg baru habis pantang



ini dia merupakan salah sorg kwn baik aku. Anna n Baby (Tengku Raisha hana) tersangat lah comel.

ini lah Anna + Suami (Reza) n Raisha.

To anna : sory aku curi gmbr dlm FB ko.heheheeh

No comments:

Post a Comment