My Best Test Friends =)

02 September 2010

Seorg lagi kawan yg kehilangan adik ='(

31 hb aritu aku dikejutkan dgn 1 lg msg kematian, kali ni adik kepada kawan baik aku meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.pada hari yg same aku jugak baru nak melawat kawan aku yg kehilangan ayah dia beberapa mgu lepas.aku betul2 terkejut n aku dpt bygkan kesedihan yg teramat sgt yg OYAT alami sekarang.lepas je melawat kawan aku Liza, aku blk umah salin baju n terus pegi ke rumah OYAT dgn Liza, Ena n Yana.cume kami kelewatan sedikit sbb arwah baru shaja dikebumikan di Tanah Perkuburan Kg Lamir. Sangat sedih apabila melihat keadaan oyat dan mendengar oyat menceritakan kisah dia dan arwah adik.dia berasa terkilan sgt sbb x blk mlm sejurus mendapat pglan tel dr ayah dia, dia sekeluarga gerak dr KL selepas sahur tp arwah hafis telah menghembuskan nafas terakhirnye lebih kurang pd pukul 7 pagi. Ape2 pun aku harap keluarga oyat tabah menghadapi dugaan ini..


Salam Takziah buat OYAT Sekeluarga.SATU kehilangan yang besar.SATU dugaan besar di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini.SATU kehilangan yang tiada gantinya.tapi ada SERIBU SATU hikmah yang tersembunyi dan hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI.semoga roh adik OYAT dicucuri rahmat dan ditempatkan disisi ALLAH SWT...Amin Ya ...Rabbal Alamin..

AL-Fatihah..

1 comment:

  1. semoga ARWAH HAFIZ DI TEMPATKAN DIKALALNGAN ORANG@ BERIMAN.........kenangan kami bersama mu xkan d lupakan

    ReplyDelete