My Best Test Friends =)

02 September 2010

Dapat Refund Dari Perodua!!! =)


Alhamdulillah rezeki aku tuk raya...
Sebenarnye dah lame tgu panggilan dr Perodua tibe2 pg semalam aku dpt col dr Ms.Fidah suh dtg collect cek kat Perodua Glenmarie.Dari bulan 7 aku tgu cek ni.Wah..rase bersyukur sgt dpt sebelum raya jadi boleh lah aku prepare duit raya utk mak abah aku lebih skit pastu tmbh2 skit ape yg patut utk "B" aku tu..wlupun dptnye x byk tp lepas lah utk raya ni drpd x dpt langsung kan????hihihihi
pas pegi ambik terus bank in kan tp kecewa skit sbb float day dia 5 hari so maybe selasa mgu depan aku baru blh kuarkan duit itu.mklumlah akaun aku Public cek ni pulak dr Citibank tu ambik mase yg lame kot.lgpun sbtu ahad kan cuti so terpaksa lah aku menunggu dengan sabar..
tp dlm hati PENANTIAN satu PENYEKSAAN.huh!!

No comments:

Post a Comment