My Best Test Friends =)

01 September 2010

Pasang Spoiler utk my "B"

hihihihi..... (tersengih2 dulu sebelum bercerita)kihkih


Sebenarnye dah lame aku nak pasang spoiler tuk "B" aku tu tp tertangguh2.ingtkan dah tgu duit refund dr perodua wlupun x byk tp ade lah skit lepas lah utk "B" tu.tp lepas je tel dgn hampanye dia berkata cek x siap lg dia bg tempoh dlm mase 3 bln dr tarikh aku dpt kete so maybe awal bln 10 lah dpt. Penantian satu penyeksaan!!
tp memandangkan ketidaksabaran aku utk melihat kete aku ber'spoiler' aku pun gune lah skit dr duit bonus aku dulu nnt dpt refund baru ganti blk.kihkihkih

Ari Isnin aritu kebtulan adik2 aku ade mase free (bkn adik betul yer) so dia ajak aku ke Kuantan utk melaksanakan keinginan aku, nasib baik lah diaorg ade tau lah jugak tempat2 aksesori yg murah so jimat lah skit duit aku. kiteorg pun pegi dah dlm kul 4 lbih so pegi lah tgk kat beberapa kedai n terus buat kat kedai yg harga dia murah lah kan.hihihihi
lepas kompem beli tu pastu tgk dia pasang rase mcm sedih lak bile kete kene tebuk2 ni, dah lah org tu buat mcm nak cepat je al maklumlah sbb dah petang kan time org dah nak tutup kedai dah.bdk bengkel tu pun buat keje mcm ikhlas x ikhlas jer.huhuhuhu

time ni rase sedih tgk "B" kene tebuk.huhuhuhu

bdk bengkel tu tebuk bhgian dlm lak..tgk dia x alas pape pun (nmpk sgt diaorg ni marah)

Jeng jeng jeng...ni lah spoiler yg aku pilih.hihihihi

Lepas je siap tu kiteorg bertiga ingtkan nak blk je tp alang2 aku rase baik aku belanja Dhe & Alun ni berbuka puase, kesian lak aku tgk, diaorg ni mmg rajin tlg aku klu aku mntk pape pertolongan jarang sgt lah diaorg xleh tlg..kiteorg pun decide tuk ambik sorg lg kwn dia yg dianggap adik jugak lah bg aku kat beserah.lepas settle ambik si Ikram baru decide nak mkn kat mane, ingtkan nak mkn kat Padang Masjid Ktn tp dah dipenuhi ramai sgt org maybe kebtulan kot sbb mlm tu mlm merdeka so ramai org ambik kesempatan lah tuk berbuka n terus sambut Merdeka di Ktn.bile dah tgk jem sgt Ikram suggest tuk mkn nasik Kukus kat Bukit Rangin. Aku ni lak x kisah mane2 janji kite berbuka kan.
ni lah rupe nasik kukus tu.Alhamdulillah 1st time mkn kat kedai tu blh tahan lah sedapnye.

lepas berbuka plak kiteorg singgah umah abg dhe(ex bf aku) di Indera Mahkota sbb dhe nak ambik brg skit n nak singgah mandi nasib baik lah abg dia xde klu x tau lah aku cam mane nak berdepan dgn abg dia tu.mst meleleh lah air mate aku teringatkan kisah dulu...=(
tp dengan muke x malunye aku pun masuk lah umah tu, klu ikutkan x blh pun masuk sbb aku sorg je pompuan kat situ tp dhe kate masuk je sbb time tu xde org.mule2 ade gak perasaan takut mane lah tau kene tangkap sedangkan aku sorg je pompuan diaorg ber3 laki..huhuhuhu
aku dgn beraninye msuk jugak blh gak aku tgk rumah exbf aku.hahahahahahah
lepas settle seme aku lak ajak budak2 ni g ECM sbb aku nak g Parkson nak cari baju raye tuk Ayah aku.
budak2 yg rajin melayan kerenah kakak dia ni.hihihi =)
** Tahun ni aku dibg tanggungjawab tuk beli baju Raya ke2 utk Mak Ayah aku.huhuhu (4 org adik beradik aku yg bekerja seme dibg tugas yg adil cume kakak aku yg keje kerajaan tu lebih skit sbb dia perlu beli baju raye 1 tuk adik aku 3 org n mak ayah aku.huhuhu sbb dia bergaji besar!!)

No comments:

Post a Comment