My Best Test Friends =)

15 July 2011

Minggu Keempat

3 - 5hb June 2011


Lembabkan aku ni nak citer dr mgu ke minggu.xtau lah mood malas yg terlalu ketara skrg xtau lah knape mgkn faktor umur meningkat kot.dah ler citer pun ntah ape2 kan..hehehehe
bkn ape saje nak jdkan ingtan nnt wlupun ramai org kate citer yg aku tulis belit2 & ade x phm....

Hari sabtu tu mmg terkejar2 sikit lah sbb ade 2 majlis.

1st pegi majlis pertunangan Kawan Baik aku lieza kat rumah 500.Selamat sudah sorang lagi kawan aku..




my bestfrenz engagement..congrats Lieza!!


the BFF forever





duk umah liza kejap je sbb terpaksa bergegas ke rumah anak sepupu aku di Kuantan plak.....




abg aku n pengantin..gmbr bini time ni dia xde r dlm kamera aku




aku ditugaskan 'serve' mknn pengantin.denda sbb smpai lmbt.hehehe



ni pulak dah hampir petang n kesemua rombongan belah pompuan blk.kezen serbu meja pengantin tp HAMPA sebab semenye LICIN especially......


udang yg habis licin HAMPA kesemua yg menunggunya..


ni pulak mlm selepas kenduri saje duk ajak kuar main bowling.hehehe




ari ahad pulak, aku kene hadiri Ujian utk Jawatan Pembantu Tadbir MPK di Dewan Belia, Indera Mahkota. ni ujian temuduga yg paling teruk aku rase.mgkn 1st time MPK buat mcm ni.kucar kacir dan tidak sistematik langsung. aku dpt pgilan masuk dewan kul 2.30 jd dtg awal lah sikit sbb maklumlah nak keje punye pasal tp start masuk pintu pagar lg dah jem giler byk jugak kete2 yg parking kat luar n menurunkan penumpang jer.yg aku ni terpaksa jugak masuk sbb dtg sorg2 nak xnak kene jugak r cari parking...setelah selesai cr parking standby duk luar dewan, pd awalnya duk sorg2 pastu dah lame skit bru beramah mesra dgn org2 kat situ.aku ingtkan seme kat luar dewan ni masuk kul 2.30 rupenya ade yg pglannye kul 2, kul 3, kul 3.30 semenya duk menunggu nak masuk dewan. dgr2 jugak ade yg ckp yg dlm dewan tu semenye org yg ujian kul 1.30..klu tgk gmbr kat bwh ni....

yang ni yg dah lame duk berdiri depan pintu, bila guard bukak je pintu seme serbu masuk.bayangkan lah aku ni kat blkg lagi...

ni pulak bangunan depan pintu masuk dewan tu.bersepah2 jugak org menunggunya.tunggu punya tunggu giliran utk panggilan 2.30 masuk dewan kul pd pukul 6.00 examnya setengah jam jer.kul 7 lebih gak aku sampai umah.siap2 dan rehat jap dlm kul 9.00 malam baru gerak blk Shah Alam...
Terlalu letih rasenya.MPK ni dia kasi je surat ke seme org.aku rase mau ribu org yg dtg.lepas tu dah lah skip wktu ujian 1/2 jam jer.
HUHHHHH...nak pakai orgnye xde lah ramai sgt.
Nyesal pegi klu tau ramai mcm ni.mmg xkan dapat r..huhu lgpun pekerja kontrak MPK pun ramai yg dtg ujian ni jugak.sah2 lah diaorg yg dpt.

2 comments: