My Best Test Friends =)

13 September 2011

RAYA ... RAYA ... RAYA 2011

Selamat Hari Raya kepada semua yg membaca blog SAYA!!

Sory lambat sgt nak update blog ni sbb sy xtau ape nak buat kadang2 mood xde nak update..dah hmpir 2 minggu dah kite merayakan aidilfitri kan.

Disebabkan masih lg di bulan SYAWAL di kesempatan ini saya NORHAYATI BINTI JAAFAR SHAH, adalah hamba Allah yang tidak pernah lari dari melakukan kesilapan. Baik secara tak sedar atau sedar. Saya dengan ini menyusun 10 jari memohon maaf zahir dan batin utk sape2 yg mengenali diri saya.
Semoga raya tahun ini lebih bermakna dari tahun tahun yang sebelumnya.
Sama samalah kita menginsafi diri.




2 comments:

  1. mek...meh beraya sama2 minggu nie...

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete