My Best Test Friends =)

13 May 2010

Adamaya Last Episod- layannnn

Blk keje smlm, singgah 7e jap beli topup kbtln pulak ade makcik jual kopok, aku pun ape lg beli lah bak kate org jgn pndg je klu org jual mknn.huhuhu aku pun beli kopok singgit ngan keledek singgit pastu blk umah ngam2 sampai kul 6.30.
Sampai je umah, letak beg dan ape2 yg patut pastu terus duk ngadap depan tV sambil menikmati kopok n keledek yg aku beli td tp hampa sgt sbb ke2 2 mknn tu x sedap.potong selera je beb nak mkn weh.Dah lah tgk tv sorg2 peneman aku (adik aku) blk kg pulak smpai ahad so mmg boring tersgt2 lah.
berbalik semule kpd tajuk...
Hihihi..citer adamaya ni ade gak part yg sedih kan? tp aku xtau lah korang seme sedih ke x sbb aku ni mmg akan tersentuh bile lakonan tu berjaya.aku mcm sedih giler time Maya bukak kotak yg adam bg tu dan bace surat,menitik jugak lah airmata ku ni, adam mmg best lah, syurga aku kalau aku dpt suami sebaik dan bertanggungjawab mcm adam..tp ending yg Maya mntk maaf tu mcm x meletop sgt kan?ade kureng skit lah.tp aku suke lakonan Sein (adam) mmg baik giler pastu MIka yg sewel2 skit ngan lawak bodo dia tu, amani pun comel sgt wlupun dia x berape reti lg berlakon.huhuhu
maka berakhir lah Slot Akasia ADAMAYA.



Eh eh..tp kan smlm mmg hari menyedihkan kot sbb mlm tu kat astro pun ade 2 citer yg betul2 sedih BUKAN KU PINTA (TV4) ngan SALAM TERAKHIR (TV5) mmg tip top lah sedih dia, sedih sgt teresak2 jugak aku nangis (huahuahua) cume aku x pasti 2 2 citer ni ulangan ataupun baru ditayangkan sbb mmg kali pertama aku tgk.aku xleh nak nak buat rumusan citer ni mmg sedih.kalau korang seme nak tgk tgu lah tayangan dia semule k sbb astro kan selalu mengulang tayangkan citer yg same berkali2 tp tgk kali pertama mmg syok habis lah.nasib baik tgk sorg2 klu tgk ngan adik aku mst aku malu sbb nangis, ape2 pun aku ni mmg jenis menghayati citer klu sedih sure nangis beb.
Ok lah sekian saje utk hari ni.wakakaka

JGN LUPE SAKSIKAN PERLAWANAN SEPARUH AKHIR BADMINTON PIALA THOMAS - MALAYSIA lwn CHINA KUL 7 PTG NI.
SEMOGA MALAYSIA BERJAYA MELAYAKKAN DIRI KE PERINGKAT AKHIR.
MALAYSI BOLEH!!!!! :)
CHAIYOK...CHAIYOK!

No comments:

Post a Comment