My Best Test Friends =)

16 May 2010

Sabtu & Ahad menemani Tok

Yuhuhuhu....

Bermulenya sabtu pagi aku dikejutkan dr tido dgn panggilan tel from my Aunty.hukhukhuk, dgn nak xnak angkat terpaksa lah jugak angkat mane lah tau ade hal penting ke, tok aku tetibe sakit ke, nak smpai kan berita buruk ke. jd terkantoi lah dgn dgrnye suara aku yg betul2 baru bgun tido.maluuu siott!!
tp aku bernasib baik sbb makchu aku memahami anak sedara dia ni mmg bgun lmbt klu time cuti keje.rupenye xde pun berite yg bukan2 yg disampaikan, makchu tel saje tye no tel kezen aku yg kat perak tp dgn hampanye aku pun xde no tel kezen aku tu, al maklum lah aku dgn kezen2 belah ayah aku mmg kurang rapat sbb terlalu jarang blk kg belah abah.ckp punye ckp makchu tye x kuar mane2 ke, aku pun ckp ler mmg ade niat nak g jln umah dia jap2 lg tgu aku settle kan keje umah yg patut maybe ptg baru dtg kot,dia pun suh lah aku tido umah dia teman tok aku sbb mlm tu dia nak g KKB nak buat rawatan utk anak2 dia.aku pun on jer lgpun duk umah pun bosan sbb adik aku x blk lg so baik lepak ngan tok aku n lyn dia punye cerita.huhuhu

Al kisahnye berada di rumah makchu aku.

Sabtu mlm tu aku lyn tgk Konsert AF ngan tok aku, makchu n family dia seme pegi ke KKB.so lyn lah konsert smpai habis sambil tu mendengar cerita ceritu tok aku d zaman dulu kale.habis je tgk af sambung pulak ke cerita TV3 - sebelum kiamat lakonan lisda n husband dia. time ni aku lyn sorg2 dah sbb tok aku dah masuk bilik tido..aku pun x sempat x habiskan tgk citer tu sbb mmg dah ngantuk sgt2 lgpun aku mmg klu g umah tok aku ni automatik ngantuk mmg sentiase nak tido ajer jd xtau ape kesudahan citer tu.

Ahad pulak dah ler kene bgun pg, al maklumlah kite tido umah org tp tu pun tok aku yg kejutkan klu ikutkan aku mst x bgun lg time tu tp xnak kene bebel pnjg aku pun bgun n terus g mandi tau.hahahaha
Ahad pulak makchu aku kuar g Hotel Carlton sbb KLMU ade buat roadshow kat situ utk bdk2 nak masuk kat sane, makchu aku ni nak dftrkan anak dia yg baru pas SPM.so pas makchu aku kuar aku pun ape lg smbg r tido smule(hahahahah).
bangun pulak nak dekat kul 2 tu pun sbb nak tgk FINAL badminton kan China lwn Indon.
akhirnya CHINA dpt bwk blk PIALA THOMAS ke negara dia.tp mmg x dinafikan pemain2 china mmg bagus main pastu aku pun suke beregu indon tu yg KIDO terer giler dia main tp apekan daye tewas jugak di tgn CHINA.pas hbis badminton lepak2 jap n pas minum petang aku pun kembali ke rumah asalku..mlm pulak nak ambik adik aku di Seksyen 17.

so sekian saje... :)

No comments:

Post a Comment