My Best Test Friends =)

13 May 2010

AKU masih rindu, syg dan cinta sama ' DIA'

Semalam kalau diikutkan genap 5 tahun aku dan dia.tp apekan daye hubungan kami terputus ditengah jalan.wlupun perkara ni dah terjadi lebih dr 5 bulan,
- aku masih lg teringatkan dia.
- aku masih rindukan dia
- aku masih menyintai dia
- aku x dpt melupakan dia
- aku teringin utk berjumpe dgn dia lg.

ape aku perlu buat skrg?? bermacam2 nasihat dah diberikan kepada aku oleh kwn2 & family tp aku still lemah, stil xdpt nak lakukannya.aku dah CUBE bencikan dia, pikirkan yg jahat2 ttg dia,cube nak jauhkan diri dr dia, makin aku buat seme tu semakin aku teringatkan dia.Aku CUBE berkwn dgn seseorg tp aku xblh pegi jauh dgn org tu, xtau lah ape sebab ade je x kene maybe pintu hati ku belum bersedia utk menerima org lain n still mengharapkan dia.(wlupun dgr citer dia dah pun berpunye. Dlm 4 thun lebih aku & dia tu mcm2 dugaan aku terima utk bersama dgn dia.pahit+ manis + kelat..semenye ade.aku tempuhinye dgn sabar sbb aku sygkan dia dan kami bercinta jarak jauh, 1 bln skali baru blh jumpe itupun agak susah...tp kesudahannye mcm ni lah,perkara yg x jangka.agak terseksa jugak aku time tu - 08/12/2009.

tp kepada kawan2 & family, aku mintk maaf byk2 sbb masih lg xdpt nak buat nasihat2 yg korang kasi.aku harap korang paham....

I'M CORYYYYY........ =)

No comments:

Post a Comment