My Best Test Friends =)

18 May 2010

Kenduri lg

Uwaaaaaa...smlm dpt msg dr adik aku di kampung memberitahu sorg lg sepupu aku akan bertunang cuti sek bln 6 ni.tetibe jer jd mcm sedih sbb yg bakal bertunang ni baye aku jer,nnt time kenduri mesti ade jer suare2 tertentu berbunyi "dah kaktie bile lg" arghh..rase mcm xtau nak jwb ape nnt tp yg pastinye jwpn ni mst ade "belum smpai seru lg nak kawin/tunang".mcm baru2 ni lah anak sepupu aku kawin akhir bln 4.aku rase ade lah 2 3 org yg menanye soalan yg same.Bosan tau!!
Tau lah skrg aku tgh single, aku pun xde mood lg nak cari pengganti, lg lah lmbt aku rase jodoh aku.aku rase mcm pintu hati aku ni dah tertutup tp belum tutup rapat2 lg cume aku rase mcm mls nak pupuk cinta n kasih syg ngan org lain rase mcm bkn masenye dah.ntah lah aku sendiri xtau ape nak jd pada diri aku nnt.mgkn kah aku akan kawin lmbt?? oh xtau lah tu semua yg Maha ESA tentukan, aku kene lah terima.hukhukhuk

Ape2 pun aku akan sentiase berdoa....... AMinnnnnn

No comments:

Post a Comment