My Best Test Friends =)

02 June 2010

Cuti Wesak.....

huhuhu...lambat update citer cuti baru ni.tp xpelah kan???

Cuti Wesak baru ni aku blk pekan, sblm blk tu dah rancang dah ngan nik nak pegi Picnic kat Waterfall Panching.tetibe lak smgu sblm aku nak blk pekan tu aku rase teringing je nak mandi manda berpicnic..so aku pun ape lg ajak lah nik n kwn2 yg lain tp hanye aku berempat jer yg pegi..thanks kpd NIK, AYU n ZALI sbb sudi lyn kerenah member mu ini....ok2, ceritanye gini.

aku sampai pekan khamis mlm dlm kul 10.30...lepak2 n borak2 ngan mak pastu tido sbb esknye nak bgun pg utk goreng kopok keping,aku ambik keje tuk goreng kopok jer, nik pulak bwk bihun goreng ngan ari sirap, ayu dia kate nak beli KFC...hihihi
perjanjian aku ngan nik dlm kul 9 aku kuar umah ambik dia tp mcm ni lah kan janji melayu mesti dlm kul 9.30 gak aku baru pegi ambik nik tp ok jer sbb xde hal lain dah just picnic jer hari tu.pas ambik nik aku terus ke air putih ktn utk ambik ayu n straight ke sekilau hill tuk ambik zali.pas settle ambik diaorg seme singgah KTN Parade sbb ayu nak kuar duit n beli KFC dgn menggunakan baucer yg kiteorg dpt dr OYAT.aku duk lepak dlm kete jer sbb xde parking yg pegi ayu jelah sbb dia nak beli kan.hahahaha, nik ngan zali temankan ajer.yg kelakarnye ayu ni nak gune KFC baucer 25% bucket, ingatkan blh lah pilih mini bucket or variety bucket ni tidak, ayu tnjuk voucher n terus beli xtye pape dah.hah ambik ko last2 dpt bucket ayam yg 15 ketul punye.se eh nak ngabiskan ayam tu.dah lah berempat jer yg pegi.huhuhu
last2 ayam tu x abis n dihantar ke rumah Mak AYu..

dlm kul 3 lbih, lepas rase2nye puas mandi kiteorg pun gerak blk n rancang destinasi ke2.tp sblm pegi ke destinasi seterusnye aku perlulah hantar ZALI pulang dulu sbb dia mahu bekerja pulak mlm tu.kiteorg rancang tuk lepak2 di kuantan parade n antar ayu blk pastu tgl aku n nik jer pulang ke Pekan ber2.huhuhuhu
lalu jalan Tanjung Lumpur singgah sebentar di Gerai Poksu and Moksu pekena makanan petang.

ok pasni lyn gmbr lah pulak tp gmbr di air terjun jer ade, tmpt lain nan ado.masih malu2 lg tuk ambik gmbr.









No comments:

Post a Comment