My Best Test Friends =)

07 June 2010

Satu hari Sabtu di Melaka =) - Part 1



hello seme......hikhikhik

Sabtu baru ni kakak aku ajak pegi jalan2 ke Melaka, mmg best lah kan bile ade org nak bwk kite pegi jalan2 kebetulan pulak adik aku yg blajar kat uitm tu tgh cuti sem n duk lepak umah kiteorg, ber5 lah kali ni berjalannye, yelah selalunye kan aku berempat jer klu pegi ke mane2..mmg terasa penat giler sbb berjalan satu hari suntuk.

Seawal kul 7.30 gerak dr Shah Alam, otw ke melaka ternmpk lah ade sekumpulan motor kecil, tp xtau lah diaorg dr mane kan.tp tu lah diaorg ni x penat ke bwk moto kecik mcm tu, nak kate laju pun xlah laju mane maybe Mahal jelah kot.bdn2 penunggang seme nye blh tahan gak lah besarnye.sekeping jer aku dpt tgkp gmbr sbb mcm malu jer nak tgkp pic lebih2.....


Kecik kan motor tu..comel sgt

Destinasi pertama di Melaka ialah A Famosa Resort, mcm pelik kan tetibe pegi sane sbb kiteorg bkn penah dtg pun Melaka ni pegi ni pun semenye berpandukan GPS (Garmin jer) search n Follow jer..name pun jalan2 kan..huhuhu
sampai sane pun dlm kul 10 lebih blh masuk tp ade sesetengah tmpt tu xleh masuk contohnye Afamosa Cowboy Town sbb dia bukak mlm jer.(alah tmpt ni yg ade pertunjukkan api tu)hihihi
kat sini ade tmpt mandi ngan cowboy town jer. cume jalan n benti tangkap gmbr jer.
lyn gmbr jelah kat sini.





Abg Man & Kakna yg membawa aku pegi jalan


Aku dan adik2 ku









tempat lain pulak nnt aku citer k dlm entry seterusnye....

No comments:

Post a Comment