My Best Test Friends =)

21 June 2010

Zaliza & Kamarul Engagement

Malam Ahad baru ni seorg lg sepupu aku bertunang..

Tahniah aku ucapkan kepada sepupu aku dan merupakan kwn sepermainan aku di zaman kanak2 dulu...
ermm..rase mcm sedih pulak semakin hari semakin ramai kezen2 @ teman sepermainan waktu kecik2 dulu akan melangkah selangkah demi selangkah ke alam rumah tangga.Sedih pulak bile teringat zaman dolu2...sekejap je rase semenye dah besar panjang. =(
sekarang ni aku je yg x sampai seru lg, pasangan hidup pun belum jumpe lg..;(
still lagi mencari2..entah bile lah aku akan ketemu.
aku harap aku pun akan bertemu jodoh secepat mgkn dan mengikuti jejak beliau.hihihi
citer pasal mlm tunang tu.lauk tuk kenduri tu pikah sendiri yg mskkan.daging blackpepper..kelakar kan, dah lah dia nak disarungkan cincin mlm tu, siang tu mmg byk keje r dia buat tp xpe lgpun dia dah biase msk2 kawah ni sbb dia pun keje masak2 gak kat kem askar di Kedah tu.tp aku xtau lak jwtn dia.lupe nak tye dia aritu.
Mlm tu pulak mcm kelam kabut skit.Aku dtg dlm kul 8 lbih org yg nak bertunang belum berdandan lg muke hanya berbedak baru pelik gak sbb dah kul 8 lebih x siap lg(FYI mekap sendiri2 saje xde upah mak andam mane2 lgpun buat kecil2 saje)...tp yg syoknye bile aku masuk bilik pikah blhnye suh aku tlg dia mekapkan.huhuhuhuhu ala2 mak andam express lah katekan.wakakakaka
tp xde lah mekap2 berie2 sbb aku bknnye reti sgt, muke aku pun x penah mekap tp aku ade minat skit lah bab2 mekap sbb tu klu sepupu2 aku kawin aku suke duk tgk mak andam mekap.hihihihi
so aku pun tlg lah mane yg patut, terketar2 jugak tangan ni dibuatnye.touchup2 skit n suh pikah baiki mane yg kurang..tp alhamdulillah menjadi skit wlupun ade jugak x kene pada muke dia.atleast org nmpk gak lah mekap tu.wlupun aku perasan blusher tebal sebelah cume x sempat nak ejas pikah dah disuruh keluar so xleh nak buat ape lah.To PIKAH ape2 pun ko tetap cantik sbb blk umah ade org tdgr ramai yg kate ko cantik.hihihihihi

CONGRATULATIONS PIKAH...!!!

No comments:

Post a Comment