My Best Test Friends =)

16 June 2010

Sambutan Besday Abg Rizal - 10.Jun.2010

Telur-tepung-telur-tepung-telur........

Suprise yg dirancang dgn kakde (bini)oldboy punye besday.hahahahaha
Dah tua dah abg ipar aku yg ke2 ni.Kebetulan jer blh sambut skali sbb terkena time aku ambik cuti n blk PEKAN.huhuhu



Otw blk adik dah msg2 ngan kakde berpakat nak sambut besday,kebetulan pulak kakde ngan abg rizal pun cuti n diaorg wktu tu ade di kuantan sbb nak beli hadiah tuk kawan2 kakde yg ramai giler kawin.lgpun mgu tu mgu cuti sek kan.sblm tu dah ckp awal2 ke kakde kiteorg blh tlg belikan ape2 yg patut dulu tp yg ptg byr semule lpas habis party.huhuhuhu (maklumlah adik2 nya ini bknnya byk sgt uwang)hahahahah

Kiteorg smpai pekan dalam pukul 4 lebih gerak dr kL rasenye dah pagi tp almaklum lah bile blk ber3 je dgn adik2 kene lah bwk slow2 lgpun byk R & R yg kiteorg benti tu yg lmbt smpai pekan lgpun xde ape2 yg nak dikejarkan klu smpai Pekan awal pun.
sampai umah rehat2 kan diri kejap pastu terus ke pekan utk misi mencari kek, poppers n ape2 yg patut lah.so mlm tu berpakat jugak ngan member2 adik bile abg rizal sampai jer kite sambut ngan poppers dulu n baru emy kuar dr dapur bwk kek.sementara tgu oldboy ni sampai.kiteorg lepak2 mcm biase kat depan umah ngan member2 adik aku.lgpun umah aku skrg dah jd port member2 adik aku lepak. kiteorg seme pun dah xleh nak buat ape, drpd adik aku xde kat umah lebih baik diaorg duk ramai2 kat umah atleast mak aku blh tau ape adk aku buat kan.tp yelah tanpa kawan2 adik aku smbutan besday ni pasti x meriah sgt...huhuhu
kite lyn gmbr jap

oldboy besday '36'




dan gmbr bawah ni org2 yg terlibat menjayakanye.yg best kali ni kebetulan salah sorg kwn adik aku pun menyambut besday ari yg same.rupe2nye diaorg dah standby beli telur.kesian kat budak tu.mule2 budak2 je kene pastu x pasal2 aku pun kene pastu ape lg berjangkit2 lah kene2 kan bdk2 lain yg plg seronok abis telur mak aku yg baru beli satu sarang tu mlm tu jugak, dgn tepung nye..dah habis tepung gandum blh ke patut adik aku tibai tepung KFC tu.dasyat giler.last2 seme yg lepak kat umah aku wajib kene telur di kepala..hahahahah
ape2 kenangan ni mmg best wlupun rambut mmg melekat2 ngan telur+busuk.huhuhuhu

No comments:

Post a Comment