My Best Test Friends =)

10 August 2010

Bulan Puase adalah bulan yg dinantikan....

Arini bermula lah Bulan yg dinantikan aku setiap tahun. sbb dlm bulan ni byk kelebihan dia.huhuhu

yg bestnye utk aku lah kan:-

1. disamping menjalankan tanggungjawab aku sbgai org islam utk berpuasa aku jugak blh mengurangkan berat bdn aku skit

2. Ramai org pegi terawih

3. Beraneka juadah di Bazar Ramadhan (wlupun kurang sedap rasenye)

4. Adenye Majlis berbuka puase bersama anak2 yatim

5. Dapat Kurma dr Bos

6. Dapat Bonus

7. Dpt berbuka puasa kat hotel (bos belanja)

8. Dapat Cuti Raye Free x tolak annual leave

9. Dapat blk keje awal kul 5

10. tahun 1st keje aritu dpt duit raye (tahun ni mntk2 lah dpt lg)

11. membantu ayah aku menjual Air tebu & Soya (plg seronok sbb tgk gelagat dan muke2 lesu org di petang hari)

12. Dapat menambah koleksi baju kurung

13. Mengeluarkan sedikit duit raye sbgai sumbangan ikhlas.



No comments:

Post a Comment