My Best Test Friends =)

09 August 2010

Lunch Terakhir Bersama Ofismate =)

Tengah hari td kuar lunch last ngan bebudak opis.arini decide tuk mkn KFC kebtln pulak kan ade KFC baru dgn shrimp hot & spicy tu so kene lah try lgpun sok dah puase nnt teringin lak nak mkn. Jd ni tgh hari terakhir tuk kite kuar mkn bersama tgu pas raye lak baru jlnkan aktiviti mcm ni lg. Dalam puase ni jugak lah aku blh ambik kesempatan utk kurangkan berat bdn wlupun ramai yg ckp dlm bln pose ni lah kite mkn byk sbb mcm2 nak beli di bazar ramadhan tp aku harap aku mampu mengawal nafsu mkn aku..huahuahuahu sbb berat aku smakin naik pulak.aku nak turun tp berat ni asik naik jerk.tensen tau..nnt susah lak nak cari baju raye.so sebelum aku beli baju raye aku ade 3 mgu lg utk turunkan berat bdn aku wlupun sedikit...... Aku harap semoga Diri Aku berjaya!!!! Chaiyokk...Chaiyokk!!!

KFC Baru (Hot & Spicy Shrimp)

Kak Shidah n Eda

Aku n Kak As (Aku yg semakin membesar)

Doakan aku semoga aku berjaya turunkan berat bdn aku dlm bulan pose.berat bdn terkini td sudah pun tercatit oleh kak AS td.huhuhuhu



No comments:

Post a Comment