My Best Test Friends =)

03 August 2010

Pertunangan Along & Aini

Tanggal 31hb 7..sorg lg anak sepupu aku yg agak rapat dgn aku dah mengikat tali pertunangan dgn psgannya Aini..wlupun pihak kami sampai agak lambat tp pihak pompuan menanti dgn penuh sabar...biase lah kan kite hanya merancang tp pada mase yg same ade je mslh2 ringan yg menimpa sbb tu kami kelewatan ape2 pun kenduri tu dah pun selamat dijalankan..aminn......
so skrg utk batch2 yg baya aku hanya aku 2 org je lg (aku n hakim)..hahahaha aku rase mcm aku je yg last skali. so sedih =(
tp ape2 pun aku turut gembira atas pertunangan beliau.insyaALLAH thun depan bln 6 berlangsunglah kenduri kawinnye.


Kami pemegang hantaran..ade lg 3 tp x sempat nak snap skali

kak ros menyarungkan cincin ke jari bakal menantunye thun depan

along aka Giant & eni selepas majlis selesai


Pastinye gmbr aku pasti terselit jugak dgn tunangan org ini.


No comments:

Post a Comment