My Best Test Friends =)

23 August 2010

Turut Merasa kesedihan sbgai seorg KAWAN

Malam semalam aku mendapat berita sedih.ayahanda kepada kawan aku iaitu Liza telah pulang ke Rahmatullah...Mmmg terasa sgt sedih dan pilu mengenangkan nasib LIZA ini.dia sudah pun kehilangan emak time dia sek lg.wktu tu nak ambik SPM klu x silap aku. mmg sedih yg teramat.dugaan dia tuk menghadapi SPM. smlm pulak dia telah kehilangan ayah tercinta, terasa sgt lah sedih pabila nak dekat2 raye ni kan ni pulak dugaan dia utk menyambut ketibaan aidilfitri tanpa kedua ibu bapa.Sedihnye!!! aku sebagai kawan jugak terasa yg teramat2 sedih tau mengenangkan nasib seorang sahabat.aku harap liza adik beradik tabah menhadapi dugaan ilahi.teruskan perjuangan dan jgn meratapi kesedihan ini,marilah kite same2 mendoakan semoga roh allahyarham tenang disisiNya, setenang pemergiannya. Aminnn

Salam Takziah buat Liza Sekeluarga.SATU kehilangan yang besar.SATU dugaan besar di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini.SATU kehilangan yang tiada gantinya.tapi ada SERIBU SATU hikmah yang tersembunyi dan hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI.semoga roh ayahanda Liza dicucuri rahmat dan ditempatkan disisi ALLAH SWT...Amin Ya ...Rabbal Alamin..

AL-Fatihah..

No comments:

Post a Comment