My Best Test Friends =)

11 August 2010

Santapan Berbuka Semalam =)

Smlm berbuka seperti thun yg sebelum2 ni lah semestinya aku hanya me'napau' je kat mknn kat Bazar Ramadhan. 1st ni blh lagi lah tgk n beli mane yg kite nak mkn kan.mcm smlm aku ngan adik dah decide nak beli lauk pauk je, nasik msk kat umah.lgpun kiteorg blk awal skit jd blh lah msk nasik kat umah bkn susah pun kan.huhuhu


ni juadah berbuka utk aku, adik, kakak n abg ipar aku. aku beli ayam percik n paru goreng, adik aku beli daging msk merah n air tebu, kakak aku lak beli kari kambing, ayam percik, murtabak, burgerdel, pengat pisang, masak lemak sayur nangka,laksam n tepung pelita (tp 2 ni xmasuk lk dlm gmbr.hihihi) tp yg x bestnye mskan mcm biase lah ala kadar je rase dia x meletoppp sgt, harga lak mahal melambung, air TEBU sbgkus RM3.50, ayam percik RM4, murtabak yg kakak aku beli tu di beri nama murtabak Singapore rm 4.giler bezanye ade daging tabur kat luar, lauk2 skrg pun sesenduk 2 hengget, mencekik darah betul.. mknnnye x sedap mane pun..

pasni rasenye kene masak r blk umah tp nsib baik pas berbuke smlm abg ipar aku ajak blk kg mgu ni.yahoooooo seronok giler!!! sbb

1. blh berbuka pose ngan mak.mkn masakan mak yg tiada tandingannya

2. blh tlg abah niaga air soya n tebu,blh minum air free x yah beli pun.fresh punye x campur air

3. jln2 pasar ramadhan kat pekan.mknn mesti sedap utk tmpt2 tertentu tp byk tmpt yg kompem sedap harga pun xde lah mahal sgt mcm kat sini.

Tp yg penting aku blk pekan!!! =)

1 comment:

  1. ermm..mmg mahal pon sekarang ni pastu rase ntah hape".terpaksa buat bubur.hehehe

    ReplyDelete