My Best Test Friends =)

03 August 2010

Suprise Besday to ASHA


uwaa...citer ari ahad lak.. blk kg ni mmg sambut besday jelah. jumaat besday abg aku, ahad lak smbut besday anak spupu aku ASHA..mlm lepas majlis tunang tu, shima msg dia rancang nak celebrate besday adik dia esk kat umah aku so mintk tlg aku beli kek n suh mak aku mskkan bihun.pas dpt msg tu terus ckp kat mak n adik badik aku yg lain so skali lg abg man nak sponsor kek tuk asha so duit bhgian kek aku dah pegang tgl nak beli brg2 tuk bihun jer.mlm tu aku kuar g beli bhn2 sbb diaorg gerak pg dr panching nak singgah kg ubai jap ade hal mgkn dlm tgh hari baru dtg umah aku.aku pun dlm kul 11 kuar g bndr pekan jap beli kek..ngam2 diaorg smpai umah aku pun sampai tp kek masih simpan dlm kete dulu sbb nak tgh situasi asha kat mane, masuk2 kompem dah asha duk dlm bilik tgk anak kucing yg baru dilahirkan ari sabtu tu so program suprise berjalan lancar. Seme org dah standby ngan Pop Pop n Party poppers tu..

duk dlm bilik sebelum di'suprise'kan


Kek Besday Upin & Ipin (favorite kartun asha)

(besday girl) Asha yg xnak potong kek sbb terkejut dgr bunyi poppers kuat sgt

Puas pujuk suh potong xnak jugak

gmbr slps bape jam suprise baru ler nak pakai topeng tu klu x harammm...tp pelik Tetibe lak gmbr ni kecik..aduyai

Sekiannnn...................

No comments:

Post a Comment