My Best Test Friends =)

23 August 2010

Tugu Negara

Morning u ollss.....

Kali ni aku nak bercerita pasal lawatan kali pertama aku ke TUGU NEGARA

Aku rasa dah 5 thun lebih aku duk menetap di Shah Alam ni kali pertama aku sampai ke Tugu Negara.ni pun kebetulan anak sedara abg ipar aku dr Penang ade dtg so blh lah aku tumpang sekali jalan wktu abg ipar aku bwk diaorg.hihihi wlupun dtg hanya tuk bergambar atleast dpt gak mengetahui serba sedikit ttg zaman dahula kala kan.tp time ni ramai giler pelancong2 dtg, berbijik2 bas parking kat luar agak sesak jugak lah org tp seronok bile tgk diaorg dtg ramai2 ke Negara kita kan.tp disebabkan agak sesak aku lak jd sakit kepala yg amat maklumlah berjalan time puase kan bile tgk pelancong mkn minum, kepala pun mule lah sakit.pas jalan2 tu aku duk berehat jelah dlm kete.blk2 umah tgk dlm kamera gambar aku skit jer :(

So layan jelah gmbr yg tak berapa banyak ni. :(

sempat lg dlm kete bergambar..huhuhu :)

ni pulak kat pintu masuk sebelum smpai ke TUGU NeGARA

aku berempat di kwsn luar

Dalam kawasan TUGU

ala2 kubah masjid gitu..huhuhu

Akhirnye ade gak kenangan di TUGU NEGARA

Makngah (kakak aku) angah,along, pakngah (abg ipar aku)
Blk dr TUGU NEGARA aku pegi HKL sekejap tu melawat anak OYAT YAZA yg ditahan wad.sampai2 je hospital tgk hafiy aku terus rase pening yg teramat sgt n terasa nak muntah dgn bau ubat-ubatan nye aku terus x tahan. aku pegi toilet ingtkan nak basuh muka jer tp dah x tertahan lg terus UWEKK(muntah) so secara automatiknya aku tidak berpuasa pada hari itu..sgt sedih tau tp nak buat cam mane kan. :(
* p/s : setiap kali aku pegi hospital jer mst aku 'uwek'..x tahan sungguh dgn "BAU" hospital.

No comments:

Post a Comment