My Best Test Friends =)

11 August 2010

Join Contest Aku & Ray Bon =)


Tetibe terbaca blog CAER pastu terus mcm berminat nak join contest ni sbb 1st time join kan.lgpun aku pun baru jugak lah berjinak2 dlm dunia blogger ni n bukan blogger tegar lak tu. kene belajar slow2 sambil2 tu blh lah join contest gak.hihihi

Mane lah tau klu ade tuah n rezeki,aku blh menang ker maklumlah 1st time kan mencube nasib biarpun yg join ramai giler ratus2 dah aku tgk.huhuhuhuhu

Dipertontonkan


Jeng Jeng Jeng Jeng............


******

****

***

**

*

*

*

*

Ok ni gmbr aku ngan reben ku+ ade gak yg pinjam.hahahahah (terover skit.sory k)


aku juga perlu mengikut syarat2 yg CAER tetapkan iaitu aku perlu meng"tag" 2 org kawan blogger aku.so dgn tanpa segan silunye aku kasi 2 org bdk yg bernama ASMIDA & Oyat Yaza

Sape nak join contest ni jugak klik di sini ok CONTEST

tp jgn lah menang kasi lah can aku menang k.huhuhuuhuhu :p

1 comment: