My Best Test Friends =)

06 July 2010

1st My "B" di Servis.....


uwaa...arini My "B" sudah pun melebihi 1000km. dan diwajibkan utk memasuki Perodua Servis.mule2 wktu beli tu sales person perodua tu ckp maybe kene below rm100 1st servis tp aku rase kat tmpt servis dia je kot, mls nak pegi sane sbb kene booking dulu, jauh lak tu yg aku mls nnt x pasal2 aku kene ambik halfday keje so aku ambik keputusan tu servis kat depan opis aku jer.Masuk2 je keje n bukak ape yg patut kat opis aku pun duk ngintai2 bengkel perodua tu sbb klu blh aku nak antar sblm kete2 yg lain dtg, dia bukak pukul 9 tp aku tgk dia x terima terus kete sbb bdk2 kat situ kene briefing dulu pgi2 sblm start keje.lebih kurang dlm kul 10 aku pun turun bwh.masuk bilik dia pastu jmpe kakak Zarina.(uhuhuhu) disebabkan ni 1st aku servis so kakak tu terangkan servis yg diaorg akan buat, byk jgk lah yg diaorg tukar ade jgk mende yg aku rase x penting diaorg tukar tp nak xnak aku terpaksa jugak lah.huhu tp sedih bile dengar amaunnye = RM163.40 uwaa...mahalnye, melayang duit aku bulan ni.=(
klu lah aku xde kete lg...duit tu blh gak shoping lebih2 lg nak dekat raye ni seme nak kene beli baru. =(


View dr atas opis aku.wktu ni bdk2 tu tgh briefing lg

No comments:

Post a Comment