My Best Test Friends =)

22 July 2010

Tgh Hari Jumaat =)


Hai uols....


Mcm mane dgn Tgh Hari Jumaat anda seme ok ke?hihihi
Tgh hari baru leh bkn blog ni.dr pada pg td tenet lembab giler.letih dah restart pc byk kali..huhuhu


Bg aku Ari jumaat mmg best sbb ari last keje.sbtu ahad cuti wlupun xde program ke mane2 just duk umah tp aku tetap happy sbb xpayah duk 'melanguk' kat opis ni, dah le kurang keje dr pg smpai ptg duk ngadap pc jer naik jemu aku 5 hari berturut2 duk buat mende yg same je FB/BLOG n cari info2 lain..tp klu dah hari2 mcm ni mmg naik bosan.keje aku ni lak klu sibuk pun time ujung bulan sbb byk bil2 dan caruman2 yg nak kene byr tu pun kene settle kan sblm 5hb tu pun skit jer, mmg byk mase giler nak buat...


Sebenarnye aku teringin nak keje kerajaan tau tp rezeki aku x dpt2 dah byk kali dipanggil interview tp bile kuar keputusan ttp x diterima aku pun xtau lah sbb ape, ade sesetgh interview aku blh jwb soalan dgn yakin pun tetap x dpt.aku xtau ape yg diinginkan oleh penemuduga tu ke diaorg hanye nak cukupkan syarat je pgl interview padahal dia dah ade org2 tertentu utk dipanggil keje.bengang tau rase byk dah duit habis pegi balik pahang semata2 utk interview.knpae diaorg nyusahkan "kite" smpai mcm ni skali klu rase2 dah ade org keje jgn lah pgl interview.aku tensen betul dgn kerajaan ni.rase mcm nak je jumpe datok najib depan2 nak tyekan pasal ni.huhuhu (blh ke ek)

Dah lah tutp entry ngan peneman setia aku di opis

Mr & Mrs Keropp

No comments:

Post a Comment