My Best Test Friends =)

26 July 2010

Lagi-Lagi i-City =)


Gambar ku sekadar hiasan..hahahahaha



I-City Lagi.....


Sape x penah lg pegi I-City???hihihi ni yg pastinye org yg x duduk di area Slgr n kL kan.huhu =)
semestinye yg ramai pegi sini ialah penuntut2 UITM sbb blh jalan kaki je utk pegi ke sini.
ni pun dah kali ke 5 aku pegi i-city ni tp nasib baik lah setiap kali pegi tmptnye berubah2,


Mule2 time pegi aritu aku g ngan kawan2 aku dr pekan..nak masuk pun jem sgt2 parking jauh giler, berbtu2 lah jalan kaki padahal ade lampu2 je,kedai jual skarf pun ade 1 je tu pun bukak meja kat bwh bukit tu, air pun xde jual lg.wktu tu baru lepas pelancaran, seingat aku time tu lepas raye cina kot.hihihi


Kali ke2 pegi dah tmbh dah lampu yg berbentuk bear, katak tp lampu yg mcm tanglung kat atas xde dah.kedai pun dah bertambah n diupgrade skit.

Kali ke 3 pegi tp ni pegi awal skit blh lah masuk dlm tmpt yg mcm kedai tu yg byk giler patung2 salji tu pastu guard pun dah ade jaga dah xleh nak pegang2 lampu tu, asal pegang skit, wisel akan berbunyi..huhuhuhuhu.yg pertama ngan ke2 tu aku g dah over kul 11 tmpt tu dah tutup, ni lah pegi awal skit ngan kezen aku blh lah merayau2 tgk2 lampu lg+jln2 n blkkk.....



Abaikan aku yg gemuk tu


Kali ke 4 pulak ade teman adik aku kuar ngan kawan dia g lepak2 kat situ, tu pun xtau dah nak pegi mane so beli jajan2+air n lepak kat situ sambil tgk gelagat2 org

Kali ke 5 lak mgu lepas pegi, kebetulan kakak ngan abg ipar aku nak blk kedah dorang stg ari selasa ptg, rabu tu kakak aku ade kursus kat putrajaya, mlm tu baru pegi jalan ke i-city, kesian abg ipar aku yg sorg tu x penah pegi lg.kali ni byk perubahan selepas worldcup.uwaa nak masuk pun kene byr woo parking RM1, lampu2 pun dan bertambah byk aku tgk, ade cactus pastu ade TB besar, ade replika2 dinasour, belalang, kambing, rimau, kuda lampu2 pun bertambah, kedai mknan yg best2 pun ade bukak cume tmpt lampu yg salji tu je dah tutup, gerai jualan pun dah mcm2 ade, dah nak jd mcm uptown dah.last skali aku mengakhirinye dkn melantak di Gasoline (mahal giler kedai ni) cwgan baru bukak.
Ape2 pun i-city tmpt baru gak lah tuk dilawati.huhuhu
xtau lah nnt aku rase mst pegi lg.huhuhu

eda,abg Rizal n kakde



Abg Man, Kakna n aku


Amy (Anak sedara abg rizal) (rambut original tu)



Aku ngan pokok cactus yg besar





No comments:

Post a Comment