My Best Test Friends =)

28 July 2010

~~Mydin~~

Lunch hour arini pegi Mydin USJ beli brg2 pantry ngan stationary utk opis aku gerak kul 12.30 masuk opis 2.30 spatutnye kul 1.30 dah patut masuk..hahahahaha jahat kan tp ade alasan sbb kiteorg beli brg tuk 2 opis ape..hahahah. (SKS ngan KESB). Tp brg2 pantry opis aku (KESB) aku beli 2 bulan skali jer sbb hanya aku sorang je yg minun/makan brg2 di opis ni so aku pun membeli ikut selera aku ler......sbb hanya aku je sorg staff yg kuat giler minum/mkn brg2 di pantry, bos aku ngan sorg lg tu selalunye diaorg akan minum kat luar.seronokkan jd aku mkn minum time keje dr pg sampai ptg kat opis je, jimat!!tp kdg2 x larat gak.beli gak nasik kat luar.wakakakaka sbb tu bdn makin kembang =) tp insyaallah start bulan ni aku akan cube berjimat cermat sbb aku ade sesuatu yg aku inginkan.so aku kene start kumpul duit dr skrg klu blh thun depan aku nak benda alah tu... ;)

korang seme penah x minum air COOL BLOG.aku stiap kali pegi mydin ni aku x penah miss minum air ni.best giler!! ais blended lah lebih kurang tp dia ade bubble(bende blt2 wane itam) n ade topping.pilih je perisa ape, mcm2 perisa ade.aku dah try byk dah, chocolate, yam, oreo, tp plg kerap aku beli chocolate blog lah..hehehe kwn2 aku pun ade beli jugak mcm mocha, almond blh than jugak lah.klu sape2 yg xtau lg pasal air ni tgk lah web dia, klik link ni
COOL BLOG wane pink ko..hahaahahah

ok lah nak sambung keje, esk aku 1/2 day sbb nak blk kg.yuuhuuuuuu........

No comments:

Post a Comment