My Best Test Friends =)

29 July 2010

Ragam Perjalanan ke Pekan

Ragam Perjalanan ke Pekan. Jumaat aritu aku halfday belah ptg sbb ade brg yg perlu dibeli sblm gerak blk ke kg.aku blk keje kul 12.30 tp kakak ngan abg ipar ku lak abis kul 1 so kene lah tgu stgh jam lepak2 dulu kat opis adik aku..Kul 1 gerak singgah care4 jap beli brg hiasan umah tuk mak aku n teruskan perjalanan ke Fresh Market depan Mydin tuk beli Buah for Hantaran Along n singgah Mydin beli brg yg Tok aku mntk tlg belikan n rehat+mkn jap n pastu gerak blk Pekan kire2 dlm kul 2.30 gak lah br gerak. blk ni straight je xde singgah mkn mane2 pun cume benti kejap tukar driver lepas dr tol karak sampai kuantan singgah panching timur jap tuk antar buah tp mlgnye diaorg xde kat umah nasib baik diaorg bgtau kunci kat mane n suh aku masuk letak buat dlm peti selesai seme aku pun meneruskan perjalanan ke Pekan..dlm kul 6 lbih aku pun tibe ke Rumahku Syurga ku..huuhuhuhu.....happy sgt.!! =)

Hadiah utk mak aku..

No comments:

Post a Comment