My Best Test Friends =)

13 July 2010

Cermin my "B" terkena Batu...=(

Citer mgu lepas

Uwaa...rase nak nangis jer cermin depan kete aku terkena batu.siyalan betul lori tu.bencinye rase!!!!!
Citernye mcm ni tau, otw nak pegi keje aku mmg slalu lalu jln blkg dekat ngan Putra Height tu (tuk sesiapa yg tau lah) utk ngelak dr trafic light, dah lah tu skit je lg nak msuk simpang blh lak terkene, tergamam kejap bile dgr bunyi tu.kuat gak lah...mmg dah perasan dah lori tu tp mule2 aku x follow pun blkg lori tu tp disebabkan nak dekat dah ngan simpang masuk aku terpaksa gak masuk blkg dia tp aku mmg ingt nak duk blkg lori tu kejap je pastu terus nak masuk simpang, dlm kejap2 tu blh pulak terkena tu.geram betul rase tp xleh nak buat ape2 lah sbb bkn blh duga pun mende yg nak jd..redha jelah..argghhhh malang x berbau kan..bile kene tu rase nak nangis pun ade.baru je smgu lebih pakai dah ade tanda. =(
duit pun akan melayang lah lg.aku xtau lah 1st insurans ade cover x cermin klu xde terpaksa r aku nyimpan tuk ganti baru.kwn aku pun ade survey kat ktn cermin tuk viva double layer punye dlm rm200 lebih + upah psg aku rase kene standby dlm 3rat lebih jugak lah.aduyaiii..terpaksa lah ngumpul duit tuk tukar cermin...selagi x retak sepenuhnye selagi tu aku x tukar cume mcm x best lah sbb baru je agi dah ade tanda.ape2 pun aku akan cube kumpul duit dlm mase terdekat n tukar....

ni lah tanda tu...arghhhh sedih bile hari2 tgk ='(

No comments:

Post a Comment