My Best Test Friends =)

06 July 2010

Blk kg dgn "B"..hihihihi - 02072010

Kali pertama blk kg dengan My "B"..hihiihihi
blk je keje jumaat tu aku dan adik ku terus gerak blk Pekan, abg ngan kakak aku dah lepas dah sbb diaorg blk keje 5.30, kteorg pulak blk kul 6 tp diaorg tgu kteorg kat Shell sebelum masuk Tol Gombak.diaorg terpaksa lah tgu kiteorg sbb kteorg lmbt, kete pulak kene bawak around 70 dan 80 jer, dah lah otw tu jem skit ade byk xcident dah kete rosak, ade 1 tempat tu kiri ngan kanan ade, kiri ada van terbabas masuk longkang, kanan pulak motor kene langgar, ngerinya rasenye takut pun ade..tp tu lah malang x berbau kan.


Sesudah sampai di shell, kiteorg pun gerak skali, abg ipar aku follow belakang, terpaksa lah 70/80 jgk disebabkan kete aku xleh lari laju, aku pun xtau lah sbb ape, ikut jelah ckp org, dia ckp kete baru xleh bwk lebih sblm servis, slps servis nnt baru blh, aku pun ikut aje lah.blk ke S.alam semule nnt baru aku servis maybe dah 1000km kot.hahahaha

Otw blk umah ujan lebat giler mmg sesuai lah ngan kelajuan yg aku blh bwk malah disarankan bwk slow lg ketika ujan..ketika tu jgk aku dpt msg dr kwn aku dia ckp Ujan rahmat utk aku sbb bwk kete baru blk kg dan dugaan pulak wat org2 lain.wah mcm terharu je bile dia ckp mcm tu.hihi. Alhamdulillah bile turunnye ujan tu yg dikire oleh kwn aku sbgai rahmat utk kete dan diri aku....

gambar otw xde pun tuk dipamerkan lgpun blk pun dah mlm ujan lak tu x semapt nak gedik2 dlm kete.ape2 pun aku selamat smpai umah dlm kul 11 jgk lah.dulu klu blk kul 10 dah sampai tp dah naik kete kecik ni lmbt skit lah smpai cume perbezaannye minyak byk jimat woooo...


sekiann.....

No comments:

Post a Comment