My Best Test Friends =)

27 July 2010

Kerja di Pagi Rabu

Yuhuuu...Morning eberybody!!
huh..baru je lepas membuat satu keje yg x sepatutnye.hihihihi
Arini sorg staff aku eL so yg tinggal hanya aku ngan bos aku jer.
Pagi2 lg pas bekfest bos aku suh buat keje susun name kad2 customer2 dia disebabkan aku xde keje, aku pun dgn hati yg terbuka buat keje tu.penuh meja dgn name card sbb nak asingkan ikut susunan abjad.bos aku tu lmbt sgt beli box name card tu, bile ade tu kan senang pas je dpt kad terus je letak situ ikut abjad ni tidak berterabur skali atas meja dia.tp arini bos aku rajin skit kemaskan meja2 dia.hehehe xde lah nmpk berselerak sgt.




Name Card yg perlu disusun....

Penuh meja dibuatnye.dah ler meja aku sempit


Kad yg telah siap disusun mengikut abjad.hanya menunggu box je letak


Air Teh Lipton berperisa vanilla yg setia menemani aku..huhuhu

(best giler air ni try r beli.aku pun bru beli smlm)

No comments:

Post a Comment