My Best Test Friends =)

11 July 2010

BBQ di Rumah Pekan

Seronok blk kg baru ni sbb mak aku buat BBQ sabtu mlm.tp xde lah buat besar-besaran, kuarga aku n kwn2 adik aku yg selalu@ hari2 lepak kat umah siap buat pondok lg tu kat blkg sebelah umah aku (anda phm???) hihihi sbb sblh umah aku tu xde org duduk dibiarkan 0 bertahun2.dan2 lah kwn2 kumpul duit n buat tmpt lepak blkg tu nasib baik lah xde org marah.pasal pondok ni entry akan dtg akan ku ceritakan ok.hihihi


Berbalik pd BBQ.kan aku blk kg sbb nak antar kete n kebetulan lak adik aku yg no 6 tu dah nak masuk sem 2.jd mlm sbtu tu mak aku buat ler mkn2 @ BBQ sikit utk aku 2 org. huhu (adik bradik tu yg lain jgn mare yer) so siang tu abg ipar aku pun start beli brg2 keperluan tuk mlm nnt, yg pompuan tlg lah mak mane yg patut x termasuk aku tau sbb siang tu aku kuar jalan2 ngan bestfren aku pegi Kuantan so xde lah buat keje2 ni.gmbr tuk siang pun xde.aku pun sampai umah pas maghrib sbb lepak kat TC jap sambil tuk buat present tuk ex-ofismate aku sempena besday dia tu pun dah lewat sbln.sampai2 umah keje2 seme dah settle n terhidang dah di luar umah tmpt parking moto.huhuhu

tp mmg happy giler duk ngan kwn2 adik aku ni sbb kbykkan diaorg reti main gitar pastu ade sorg tu siap blh buat lirik lagu n komposenye skali mmg terer r mamat tu.aku pun respek dia.tye dia kan, mcm mane leh buat tu dia kate duk umah bosan2 sambil tu dgr radio n cipta lah lirik sendiri.yg best2nye seme geng2 dia dah hafal lirik lagu tu.wakakakak

Meh lyn gmbr mlm tu.









Kami 3 pompuan yg bujang




No comments:

Post a Comment